יש לי רשיון נהיגה על מונית אין עבר תעבורתי יותר מ-20 שנה עברתי מכון רפואי שהוצאתי רשיון על מונית ,ששאלתי בבית הספר אם אני יכול בעתיד להוציא על אוטובוס אז אמרו בוודאי רק תאוריה וטסט ,למה שוב לשלם כסף למכון ???
ידין שלום,
1- התשובה שקיבלת נכונה אך עם הסתייגות. אפרט, במידה ולפני 5 שנים כשקיבלת כשירות לנהיגה באוטובוס אך מסיבותיך בחרת ללמוד על מונית היית יכול במשך השנתיים הראשונות לבקש רישיון לאוטובוס ללא בדיקות נוספות במרב"ד.
2- מאחר ועברו הרבה שנים וכפי שהבנת כעת יש תוקף לבדיקות הכשירות כמו גם הדרישה בתקנות התעבורה כי מבקש רישיון לאוטובוס יבדק במרב"ד.
בהצלחה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עופר שלום, 1- ממתין שנה מיום סיכום התיק במכון הרפואי ואז מגיש בקשה לבדיקה מחודשת במשרד הרישוי. 2- מגיש ערר לועדת עררים תוך 30 ימים מיום הסיכום של התיק במרב"ד. * תוכל ליצור קשר ישיר ואדריך אותך בהצ...
המשך תשובה