שלום, אני מעוניינת להתחיל ללמוד נהיגה, אבל יש לי שיתוק קל עקב מחלת הפוליו. מדובר במשהו מאוד זניח וכמעט ולא נראה (עיוות קל ביד ימין וצליעה קלה מאוד). האם יכולים למנוע ממני לעשות רישיון? יש לי זימון למכון הרפואי ורציתי לדעת למה עליי לצפות. תודה רבה,
יפעת שלום,
1- הכשירות לקבלת רישיון משתנה מחולה לחולה.
2- תדרשי להביא תיעוד רפואי וכן להיבדק ע"י סימולטור המדמה נהיגה ורופאי המכון יחליטו האם את כשירה או לא?
מאחל לך הצלחה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גידי שלום, 1- במידה ונבדקת בעבר ותיקך סוכם - כן יש לך זכות. 2- במידה ואתה מדבר על הבדיקה הנוכחית ועוד בטרם סוכם התיק - התשובה היא לא! 3- משרדי מייצג לקוחות מכל רחבי הארץ בברכה, מנהל פורום המכון ה...
המשך תשובה