שלום רב, רציתי לדעת יש לי רשיון שנתיים וחצי לרכב ואני מוציאה עכשיו לאופנוע 125סמק בטופס ירוק אני לא צריכה לעשות תאוריה כי כבר יש לי רשיון לרכב , בדיקת ראיה זה חובה, ואני רוצה לדעת אם הבנתי נכון שאני לא חייבת להחתים רופא בגלל הסוג של האופנוע שהוא קטן ולא כבד , זה נכון משרד הרישוי חותמים בלי אישור של רופא?
דנית שלום,
לעניות דעתי וזכרוני את מחויבת לבוא עם טופס ירוק חתום ע"י רופא משפחה+רופא עיניים ואז תקבלי חותמת על פטור מתיאוריה.
בהצלחה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

star שלום, 1- התשובה היא תלוי??? 2- לא הבנתי למה אתה מציין ועדת ערר האם נבדקת במכון הרפואי? האם מצאו אותך לא כשיר? מתי נבדקת לאחרונה? 3- חוות דעת היא כלי חשוב אבל הרבה לא מבינים איזו חוות דעת לצרף ...
המשך תשובה