אני סובל מדלקת פרקים, שלחתי את הטופס הירוק שלי לפני כחודשיים, אתמול הטופס חזר אליי ורשום בו כשיר לנהיגה ובהערות אושר על ידי רופא האגף בכתב יד ללא חותמת וללא תאריך, מה אפשר לעשות?
עומר שלום,
1- פשוט גש בשנית למשרד הרישוי והסב את תשומת ליבם שחסרה חותמת כשירות של רשות הרישוי (מדובר בחותמת אובלית בצבע סגול בה מוטבע תאריך).
בהצלחה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לשואל, מילאת פרטים בטופס הירוק כפי הנראה הטופס הועבר למכון הרפואי . לאחר שיבדקו אותו יחליטו אם לשלוח לך מסמכים מובנים לקבלת יותר מידע מהרופא המטפל בך. בהצלחה , מנהל פורום המכון הרפואי עורך ...
המשך תשובה