הבן שלי, 16 וחצי, מאובחן כ9 שנים עם פדד. האם זה אומר שהוא לא יקבל רשיון? הוא שבור מזה, כי הוא כל כך רוצה. תפקודו גבוה מאד, יש לציין.
רעות שלום,
1- התשובה המדויקת ביותר היא ......תלוי?
2- יש לוקים רבים בקשת האוטיזם שמקבלים כישרות לנהיגה הכל תלוי ברמת התפקוד, בקוגניציה ועוד.
3- מאחל לבנך הצלחה רבה....
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נוגה שלום, 1 - על מנת לענות באופן מקצועי לשאלתך עלי לראות את כל החומר הרפואי אודותיך כולל בדיקות eeg ו/או mri אחרונות כמובן גם סיכום אשפוז אחרון. 2- מזמין אותך ליצור איתי קשר ישיר ואשמח לעזור. בברכ...
המשך תשובה