האם אני יכול להגיע למכון בעצמי,ללא זימון? האם יש דרך להקדים את הזימון,לפקסס למכון את החומר ולבקש זימון? האם צריך להגיע למכון עם טופס ירוק? תודה עמרי.
עמרי שלום,
שאלתך עמומה מאוד!
1- אינך יכול להגיע ללא זימון.
2-אפשר לגשת בימי ג' בין השעות 12:00-14:00, רח' הארבעה 12 ת"א.
3-לא, משרד הרישוי מעביר את הבקשה לבדיקה במרב"ד(כולל טופס רש"ל-18).
לכל להבהרה או ייעוץ ספציפי אתה יכול לפנות אלי ישירות [משרדי מפורסם באתר זה בקטגוריית עו"ד לתעבורה].
בהצלחה,
מנהל פורום תעבורה ומרב"ד,
דורון ויגלר, עו"ד
* התשובות בפורום אינן מהוות תחליף לייעוץ משפטי, והעושה בהן שימוש עושה זאת על אחריותו בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לשואל, 1- התשובה היא כן. 2- מבלי חלילה לקבוע קביעה נחרצת אומר שמצב בריאותי יכול להשתנות ב 20 שנה.(לצערנו גם ביום!) 3- מאחל לך שתקבל כשירות גם אם יחייבו בהגבלות - מדוע? מאחר ואלו החלטות מידתיות...
המשך תשובה