המרב"ד החליט להוריד לי את ה C1 ל B עקב חשד לאירוע ניורולוגי ,מבלי שדיברו איתי או עם הניורולוג והרופאים שלי שכתבו בפירוש שאין בעיה ,יש לי רשיון 30 שנה ללא פסילות או נקודות בכלל. אני זקוק ל C1 לפרנסה שלי -איך אתם יכולים לעזור ?
אלי שלום,
1- התשובה היא תלוי.
2- עלי לראות את החומר הרפואי ואת סיבת האשפוז כמו כן לשמוע ממך פרטים אנמנסטיים.
3- לא ניתן לתת ייעוץ מעין זה ב"שלט רחוק".
במידה ותהיה מעוניין תוכל לתאם איתי פגישה...
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוחאי שלום,ֿ 1- הכי פשוט להמתין (אני מבין שהגשת את 3 המסמכים במשרד הרישוי) 2- ניתן לפנות אלי באופן אישי על מנת שאעזור לזרז (יש לכך עלות כמובן). בברכה, מנהל פורום המכון הרפואי, עורך דין דורון ויגל...
המשך תשובה