שלום רב , ב- 22.02.16 שלחתי טפסים במשרד הרישוי לרישיון על אוטובוס . עברו יותר משלושה חודשים ועדיין לא קיבלתי תשובה . האם יכול אני לברר איכן הדברים עומדים נכון להיום ? בברכה דויד
דויד שלום,
1- אכן יש עומס בפתיחת תיקים ובפרט שמדובר ברכב ציבורי (יש מס' פעולות מקדימות בטרם נפתח התיק במכון).
2- תוכל לפנות למרכז פניות *5400.
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, 1- רופא משפחה וגם רופא פסיכחאטר מטפל אינם רשאים לתת לך כשירות - רק לרופא המכון הרפואי יש סמכות 2- אשמח לנסות לעזור אבל תצטרך לבוא לפגישת ייעוץ עם מסמכים רפואיים בברכה, מנהל פורום המכון הר...
המשך תשובה