שלום אני בת 17 חולת אפילפסיה , הגשתי לפני כ4 חודשים בקשה לועדה רפואית כדי להתחיל להוציא רישיון נהיגה. אני מתקשרת כמעט בכל יום ועדיין אין תשובה. כמה זמן עלול לקחת עד לקבלת תשובה סופית? הפקידות אומרות לי שאני אמורה לקבל מכתב שכנראה יזמנו אותי לבדיקות במכון או שאצטרך להביא מסמכים רפואיים. ומרגע קבלת המסמכים עד 4 חודשים אני אקבל תשובה. אפשר בדרך כלשהי לזרז את התהליך הזה ?
דנה שלום,
בהחלט ניתן לזרז את הטיפול המסורבל של המרב"ד.
תצרי איתי קשר ישיר.
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום, 1- אני לא אכנס למקרה הפרטי שלך מחוסר מידע מפורט אודותיך. מה שאוכל לומר לך שכל נהג יכול להיות מוזמן לבדיקת כשירות לשם קבלת/החזקת רישיון נהיגה לא כל שכן נכה על רקע נפשי!!! בברכה, מנהל פור...
המשך תשובה