עברתי בחינה במכון לבטיחות בדרכים ונקבע שאני צריך גז ברקס ביד למרות שאני נוחג 12 שנה ושולט מצוין על הרכב האם יש מה לעשות ?

רמי שלום,ֿ
1- על מנת לייעץ בצורה נכונה ונבונה עלי לעיין בכל הבדיקות שנערכו לך במכוןֿ, בחומר הרפואי, ובעיקר בבדיקת האינדיקטור.
2- צור קשר ישיר ונתקדם...ֿ
בברכה,ֿ
עו״ד דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לשואל, 1- צריך לבדוק ולראות בדיוק את הנתונים. באופן כללי לא יכולת לעבור מבחן ללא כשירות כך שמבחינה משפטית הטסט הקודם הוא בבחינת בטל void 2- יש אפשרות שאערוך בדיקה קונקרטית אך בשביל זה תצטרך לב...
המשך תשובה