שלום רב, לפני חצי שנה באוגוסט 2017 ,הגשתי טופס בקשה לרשיון למונית למשרד הרישוי ,עברתי בדיקת רופא ואופטימטריסט ,קיבלתי זימון למרץ 2018 למרב"ד , כתוב שם " בקשה רשיון נהיגה לרכב ציבורי".בינתיים שיניתי את דעתי ואני רוצה רשיון לאוטובוס.האם אני צריך להודיע למישהו? או שבדיקת מרב"ד זה אותו דבר לאוטובוס ומונית?

רוני שלום,
1- עליך לגשת לרישוי ולהסדיר את העניין .
בהצלחה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
עו"ד דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי קטיה, אני לגמרי מבין את החששות שלך המרב״ד בודק ביסודיות נהגים שמופנים עקב עבירות חמורות. אני עורך במשרד שלי סדנת הכנה למבחנים השונים במרב״ד עם ניסיון וותק של 20 שנים בתחום . תיצרי עימי קשר במי...
המשך תשובה