האם המלצה של פסיכיאטר,עדיפה על לגשת למרבד ולהתחיל התהליך ,ישנן שתי בעיות מהעבר פרופיל 21 ונסיעה ללא רשיון בשניהם קיבלתי הדין...יודע שלא נגמר!אך ברצוני לדעת הרי הצבא אמר לי שנגמר מבחינתם אני אזרח! ואילו ברישוי דורשת ממני המנהלת שני כתבי אישום והיא תחליט.לפי דעתי היא תשלח למרבד ,לכן האם המלצה מפסיכיאטר פרטי \סורוקה יוכל לעזור לי פה. הרי אני כרגע בן 38..וזה לפני שנים. אשמח מאוד לתשובה ,כל טוב!

שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לילי שלום, 1- את בוודאי תשלחי לבדיקות במכון הרפואי. 2- שם ישנם רופאים מומחים אשר יתרשמו ממך וממסמכים שתציגי בפניהם אודות הפסקת השימוש בחומרים פסיכואקטיביים ולפי כל הנתונים יוחלט האם את כשירה? בהצלח...
המשך תשובה