השנה אובחנתי כסובלת מאפילפסיה בעקבות שלושה התקפים שחוויתי. כעת עליי להציג תצהיר משפטי לאחר בדיקת נוירולוג ולהגיש למרב"ד. האם צריך בשביל זה עו"ד או שאפשר למלא לבד ולהחתים עו"ד? מה צריך לעשות? המון תודה מראש,

נטע שלום,
1- פנית בזמן לפני נגשת התצהיר ועשית בשכל.
2- אמנם מבחינה משפטית כל עו"ד יכול לחתום על התצהיר.
3- מבחינה מעשית רק עו"ד הבקיא ברזי התחום ומכיר את הטופס והשאלות שבו בעל"פ יכול באמת לתרום לך ולמנוע מילוי לא נכון שיכול להוביל לסיווג מוטעה!!
4- ממליץ לך ליצור איתי קשר ישיר אשמח לעזור...
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
עו"ד דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל שלום, 1- השאלה מאד כללית ועל כן התשובה תהיה בהתאם. 2- יש מצבים בהן תאושר כשירות ויש מצבים בהן לא תאושר כל מקרה נבדק לגופו ותלוי במהות הפגיעה הפיזיולוגית והשפעתה על נהיגת אוטובוס. 3- לעיתים אד...
המשך תשובה