היי דורון , לפני 7 שנים התאשפזתי קיבלתי איבחון נפשי ולפני 3 שנים ביקשתי תו נכה אורטופדי ודיווחתי על אצמי בעצם... במרבד אמרו שמורידים לי C1 שיש לי 14 שנה , 0 נקודות , אין עבר , צבא מלא ... אין לי ממש כסף לכל האגרות והחוות דעת ,טענת הפסילה משהו אישיותי... אפשר להתמודד איתם משפטית ללא חוות דעת יקרות ?

תמיר שלום,
1- אם הבנתי נכון לא קיבלת כשירות לנהיגה של משא קל מן הסיבה ״אי התאמה אישיותית״
2 - ההגדרה הזו היא מאד כללית ועל כן לא ניתן לענות על שאלתך ב״שלוף״ ללא לראות את החומר הרפואי מהמרב״ד כולל הבדיקות שנערכו לך ותוצאותיהן.
3- במידה ותרצה שאבחן את החומר אוכל לעשות זאת ...צור איתי קשר ישיר.
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
עו״ד דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לשואל, עפ״י התקנה אתה עומד בתנאי הסף (7 שנים חלפו מההרשעה הפלילית /תיק סגור) ועל כן תוכל לבקש להיבדק למונית. אכן הבודק יכול לברר איתך את מהות העניין ואתה תצטרך להסביר. בהצלחה, מנהל פורום המכו...
המשך תשובה