שלום, אני הגשתי בקשה לטופס ירוק להוספת דרגה לאוטובוס, לפני 6 שנים השתחררתי מהצבא פרופיל 21 מפסיכיאטר. אני מאמין שהשאלה למה השתחררתי תעלה שם אבל אצל הפסיכיאטר מה הוא שואל כמה זמן אורך השיחה איתו? יש ממה לדאוג?

שלום לשואל,
1- ברור שתצטרך להסביר את סיבת ירידת הפרופיל הצבאי.ֿֿ
2- קשה לענות במדויק כי לא ראיתי את סיכום הקב״ן ו/או את המכתב הפסיכיאטרי מטעמך.(במידה וקיים כזה)
3- המבדק הפסיכיאטרי הינו פרונטלי והוא מבוסס על שיחה ממוקדת וקצרה שאורכת בין 2-10 דקות.
בברכה,
עו״ד דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עפ"י רוב אם הדיווח רק בעניין הסוכרת תידרש לטופס מיוחד עליו יחתום הרפוא המטפל לכל יעוץ נוסף תיצור קשר ישיר...
המשך תשובה