עשיתי מבחן לאוטובוס. למכון לקח זמן לענות. לפני חודשים משרד הרישוי סירב לחדש את הרישיון ואמרו לי שצריך לעשות את הכול מחדש במכון הארבעה. מה אפשר לעשות?

מאגד שלום,
1- באמת ניתן להמתין שנה ולהיבדק שוב במכון הרפואי
2- אך גם אפשר להגיש ערר לועדת עררים ממש כעת (החוק קובע עד 30 ימים ממתן ההחלטה) אך לאור משבר הקורונה ניתן לבקש אורכה
3- אם ברצונך בעזרה צור קשר ישיר.
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי
עורך דין דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיא שלום, 1- נהג שנפסל במרב"ד יכול לערער על החלטתם. אני עושה זאת בתדירות גבוהה ומומלץ לכן להתייעץ בטרם פונים להליך על מנת להעריך את הסיכויים ולבחון את כל ההיבטים בתיק. 2- במידה ותיצור איתי קשר ישיר ...
המשך תשובה