בהמשך לשאלה ולתשובה הקודמת, במקרה של החלמה משבר בקרסול שמאל, מה יגדיר את כשירות הנהג? מתי ניתן לומר שהרגל חזרה לתפקוד מלא (גם בזמן שיקום ללא גבס) וחברת הביטוח לא תוכל לטעון כי הנהג לא היה ביכולת שליטה מלאה?

שלום לשואל,
1- ראשית עליך החובה לדווח אם אתה חושב שהענין עלול להשפיע על כושר הנהיגה שלך.
2- הרופא האורטופד שבדק אותך וכן הרופא המגבס יכלו אם חשבו שיש צורך בכך לדווח אודותייך כבר ביציאה מן האשפוז.
3- כל עוד משרד הרישוי לא קרא לך להגיע לשמימוע רישיונך תקף
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי
עורך דין דורון ויגלר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נביל שלום, 1- אם יש דיווח תיבדק התאמתך/כשירותך לכל דרגות הרישיונות שאתה אוחז. 2- עפ"י דבריך מאז 2014 הינך אוחז רק ברישיון לפרטי על כן הבדיקה הנוכחית תהיה לשם קביעת כשירותך לרכב פרטי!! בהצלחה, מנהל...
המשך תשובה