שלום רב, ברצוני לדעת, לקראת תום שנה ללא התקפים, כיצד מתחילים את התהליך מול המרב"ד?כיצד מזמינים טפסים וכיו"ב, תודה רבה

שלום רב
1- בקשה לקבלת כשירות דרך פניה למשרד הרישוי וזה יפנה אותך למרבד מהם תקבלי מסמכים שונים להחתמת הרופא/ים שלך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לשואל, 1- אינני יכול לענות באופן ספציפי - לשם כך אני צריך לבדוק האופן פרטני (אם תהיה מעוניין צור קשר) 2- יש מצבים בהם מבקש הבודק הראשון עוד השלמה של בדיקות. בברכה, מנהל פורום המכון הרפואי עו...
המשך תשובה