שלום רב , במרץ 2012 ובשנת 2010 התעלפתי . נשלחתי לבדיקות EEG בחסך שינה ורגילה שיצאו תקינות לחלוטין . בנוסף אני חולת אסטמה קלה . הרופא שלי ציין את כל הנ"ל בטופס הירוק שנשלח לבדיקת כשירות רפואית . איך אני יכולה לזרז את התהליך ? האם תאושר לי הנהיגה ?
סיוון שלום,
זה יהיה לא מקצועי לייעץ מבלי לראות מסמכים רפואיים ולקבל עוד נתונים.
במידה ותרצי שאכנס לעובי הקורה אנא צרי איתי קשר ישיר.
בברכה,
מנהל פורום תעבורה
ומנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלי שלום, 1- תלוי מה סיבת ההפנייה. 2- ישנם תחומים בהם המכון הרפואי מספק מסמכים מובנים להחתמת הנוירולוג מבלי צורך להגיע למכון הרפואי. בברכה, מנהל פורום המכון הרפואי עורך דין דורום ויגלר ...
המשך תשובה