שלום רב, אני עברתי אירוע מוחי שהשפיע לי על הפה לפני כיותר מחודש. רציתי לדעת האם אני צריך לדווח על כך למשרד התחבורה? ואם כן מה הפרוצדורה שכרוכה בכל זה? תודה מראש
שלום לשואל,
תתייעץ עם הרופא המטפל האם עלולה להיות השפעה על הנהיגה.
במידה ויאמר לך שעלולה להיות השפעה - עליך לדווח למשרד הרישוי.
בברכה,
מנהל פורום המכון הרפואי,
דורון ויגלר-עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דורון ויגלר - משרד עורכי דין
055-4532714
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לשואל, ברגע שמשרד הרישוי מודיע לך את תוצאות הבדיקות במכון הרפואי מדובר בסיכום תיק . במקרה שלך אם הבנתי נכון התיק סוכם ב 05/18 לכן אם לא מדובר בפסילה פיזיולוגית אלא אישיותית יש לך שנה פסילה. ה...
המשך תשובה