שלום, לפני כמה ימים מכרתי (יד 2) כרטיס מסך ב2500 ש"ח. הוא היה במצב תקין. כשהקונה הגיע אלי הצעתי לו לעלות ולבדוק את כרטיס המסך על המחשב שלי כדי שיראה בעצמו שאני מוכר לו כרטיס מסך תקין. הוא טען שהוא ממהר ואין לו זמן לבדוק, אז ירדתי למטה, הוא שילם לי והעסקה הושלמה במהירות האפשרית. יום לאחר מכן הוא טוען שכרטיס המסך לא עובד ורוצה את כספו בחזרה (הוא שלח לי סרטונים שמראים שהוא לא עובד). מה אני אמור לעשות? כמחווה של רצון טוב, הצעתי לבדוק את הכרטיס על המחשב שלי כדי לראות על מה מדובר (אני טכנאי מחשבים, הוא לא) והסברתי לו שאני לא יכול לקחת אחריות על משהו שלא שברתי. הוא מאיים בתביעה משפטית, מה אני אמור לעשות? תודה רבה.
.jpg)
שלום רב,
לא מדובר בשאלה משפטית ועל כן לא אוכל לסייע בעניין,
בברכה,
קליה ליפקין, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד קליה ליפקין
053-7101875
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, באפשרותכם לפנות דרךבית משפט לתביעות קטנות, במידה ואכן תוכיחו כי מצבה אינו מאפשר קבלת הטיפולים והכל בכפוף לאמור בהסכם עליו חתומה. בברכה, קליה ליפקין, עו"ד ...
המשך תשובה