אני ואחי מונינו אפוטרופוסים להורינו. נכדתם מתחתנת כעת ואנו מבקשים לתת לה סך של 10 א' שח כמתנה בשמם, זאת בהסתמך על כך שבעבר 3 ש' בהיותם כשרים ומרצונם החופשי הם נתנו מתנה לחתונת נכדתם האחרת בסך של 15 א' שח. האם אנו פועלים נכון ? תודה ברכה, אשמח לתשובה בהקדם כי החתונה בעוד יומיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רועי שלום, בהעברה ללא תמורה מהורים לילד אכן צפוי להיות פטור ממס השבח, מס הרכישה צפוי להיות 1/3 משווי המכירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי (בהתאם למדרגות דירה שניה). לשאלתך אם נכון לקבלה במתנה כיום או ...
המשך תשובה