שלום כמה זמן נדרש להחזיק 2 דירות שנתקבלו במתנה מהורה על מנת להפחית למינימום את מס השבח במכירה שלהן בעתיד? האם יש חשיבות שהתהליך יתבצע עד סוף 2013? תודה
תקופות הצינון הקבועות בחוק הן כ- 3-4 שנים לפי העניין. החל מ-1.1.14 יבוטל הפטור "הידוע" של 1 ל-4 (במסגרתו ניתן היה למכור דירת מגורים 1 ל-4 שנים בפטור ממס שבח).
נא תשומת לב לכך שאם יחול מס שבח אזי מס השבח יהיה על מחיר הרכישה המקורי של הנכס (כלומר על המחיר ששילם הרוכש שהעביר לך במתנה).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רמי שלום, ככל שברשות בתכם לפחות דירה אחת נוספת על דירת המתנה שתתקבל, אזי תהיה חבות בשבח בגין מכירת איזו מהדירות (ניתן לתכנן כמובן איזו כדאי למכור תחילה וכיו"ב). ככל שדירת המתנה תהיה דירתה היחידה, תוכ...
המשך תשובה