רכשתי דירה בשנת 2006 ב-M1 ולפני חצי שנה רכשתי דירה נוספת עם בת הזוג שלי. ברצוני להעביר את הדירה הראשונה ע"ש הורי שלהם יש דירה על שמם. לא הצלחתי להבין מה כדאי מכירה בפטור לפי 49ב2 (אני עומד בתנאים) או העברה ללא תמורה והכול מבחינת ההשלכה כלפי הורי אם יבקשו למכור את הדירה שהעברתי להם עוד 3 שנים?
מאחר ויש לך 2 דירות אי אפשר למכור בפטור (בפטור מלא יכול להיות שתבקש מיסוי לינארי ואז המיסוי יהיה נמוך).
אתה יכול רק להעביר ללא תמורה להוריך בפטור ממס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פנינה שלום, שאלתך אינה ברורה לי - האם את מתכוונת במקרה בו הנעבר ירצה למכור את הדירה ולנצל פטור במסגרת המכירה? ככל שזו כוונתך, אזי לא ניתן ללא תקופת הצינון הקבועה. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה פ...
המשך תשובה