שלום רב, לאחר שקיבלתי צו ירושה מבית הדין הרבני (חלוקה שווה בין האחים היורשים) אני יודע שיש העברה ללא תמורה. ברצוני להעביר דירה על שם של כל היורשים: אני ושתי אחיותיי , האם אני חייב עורך-דין לצורך העברה בטאבו של הנכס? האם אוכל לבצע זאת לבד? תודה.
ניתן לבצע ללא עורך דין. אך עליך לדעת איזה טפסים מסמכים ואגרות יש להגיש לטאבו ואם לא תגיש בהתאם להוראות תשלם אגרה נוספת וכו'.
לשיקולך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

קורין שלום, חזרה ממתנה בנכס מקרקעין הינו הליך מורכב ונדרש לייעוץ משפטי פרטני, אשר לא ניתן למענה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר להכוונה ראשונית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה