שלום רב, לאחר שקיבלתי צו ירושה מבית הדין הרבני (חלוקה שווה בין האחים היורשים) אני יודע שיש העברה ללא תמורה. ברצוני להעביר דירה על שם של כל היורשים: אני ושתי אחיותיי , האם אני חייב עורך-דין לצורך העברה בטאבו של הנכס? האם אוכל לבצע זאת לבד? תודה.
ניתן לבצע ללא עורך דין. אך עליך לדעת איזה טפסים מסמכים ואגרות יש להגיש לטאבו ואם לא תגיש בהתאם להוראות תשלם אגרה נוספת וכו'.
לשיקולך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רותם שלום, ככל שמשולמת תמורה בגין חלקה של אחותך אין מדובר בעסקת מתנה. אולם, ייתכן (תלוי בנתונים נוספים פרטניים של כל אחת מכן) וניתן יהיה להשתמש בפטורים אחרים שמקנה החוק - מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה