אני עובד בארץ בשיתוף פעולה עם תושב הולנד. הלקוח בישראל משלם לי את כל הסכום ואני מעביר לשותף בהולנד את החלק שלו. אני יכול לקבל החזר מס על מה שאני מעביר?
אין מניעה להכרת בתשלומים שאתה משלם להולנדי (כמובן עליו להמציא לך חשבון Invoice בהתאם), בהנחה שיש לך תיק במס הכנסה ושאתה מדווח על הכנסתך לרשות למסים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה