שלום רב, אני עוברת בקרוב לאנגליה ללימודי פוסט דוקטורט, את הדירה שלי בארץ אני אשכיר במשך התקופה הזו. האם אני אצטרך לשלם על זה מיסים? תודה רבה
קיימים 3 מסלולים לחבות במס על דמי שכירות דירה בישראל. פטור ממס של כ- 5,000 ש"ח לחודש.
מסלול שני: מס מופחת בשיעור 10% משכר דירה, ללא זכות לניכוי הוצאות
ומסלול שלישי: מס מלא לפי מדרגות מס, לאחר ניכוי הוצאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואתה פועל לניתוק תושבות אז אתה בהחלט יכול לטעון שאינך חייב בדיווח. ככל ולא פעלת לניתוק תושבות חזקה שאתה תושב ישראל עד שיעבור הזמן. כאמור הגדרת תושב חוץ - בפשטות מי שאינו תושב ישראל ומי שהשלים 4 ...
המשך תשובה