האם תושב חוזר ותיק נהנה גם מפטור בישראל למשך 10 שנים על דיבידנדים (החברה הוקמה בלאחר ניתוק התושבות) וגם מפטור במדינת המקור במסגרת אמנת המס ישראל - בריטניה ?
תושב חוזר ותיק פטור ממס מדיבידנד למשך 10 שנים מיום שובו לישראל לפי הדין הפנימי הישראלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, בקשר לגילוי מרצון וכן הזכאות שלך כתושב חוזר - כדי להיחשב כתושב חוזר אתה צריך להיות 6 שנים מלאות מחוץ לישראל. זה דבר שמחייב בדיקה יסודית. רבים טועים שחושבים שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון - בסוף...
המשך תשובה