אני מתגורר בחו"ל מזה 7 שנים ומבקר בארץ לעיתים תכופות. אך מרכז חיי הינו בחו"ל לאחרונה קיבלתי מכתב בקשה מביטוח לאומי לתשלום דמי ביטוח לאומי על כל השנים שאני בחו"ל. אני מעוניין לשלם (מכיוון ששללו לי את שירותי הרפואה בארץ) האם התשלום לביטוח לאומי יכול לפגוע בהגדרתי כתושב חו"ל שמרכז חייו בחו"ל? כמובן ששאלתי זאת מתייחסת אל ההגדרה כפי שמוגדרת ברשות המיסים.
לדעת הרשות למסים, תשלום לביטוח לאומי עלול לפגוע בשאלתך תושבותך לצרכי מס בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לנתק את התושבות כדי להימנע ממס כפול. אך צריך להבין את המחירים סביב ניתוק התושבות 1. ימיי שהייה נמוכים בישראל במשך 4 שנים. 2. וויתור על זכויות רפואיות וקצבאות עקב ניתוק תושבות בביטוח לאומי. כיום ...
המשך תשובה