שלום רב! אני מתחילה עבודה בראשון לדצמבר במסגרת רילוקיישן. מה עליי לעשות מול מס הכנסה, בהתחשב בכך ששהיתי מעל 183 ימים בשנת המס 2016, ובהתחשב בכך שאני הולכת לבצע ניתוק תושבות
אין צורך לעשות דבר אם את שכירה ולא חייבת בהגשת דו"ח למס הכנסה.
בכל מקרה מומלץ לקבל ייעוץ בהקשר לניתוק התושבות ותכנון המס בעתיד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, אני חייב לציין שלפי נסיבות העניין אני לא בטוח כלל שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון. לחוזרים לישראל לאחר תקופה כה ארוכה העולה על 10 שנים יש זכויות של פטור ממס ודיווח. חשוב שכולם יכירו שכל החוזרים ...
המשך תשובה