אני שכיר בארץ עד אמצע ינואר (כלומר מקבל משכורת על חצי חודש ינואר). בתחילת פברואר אמור לעשות רילוקיישן. חשבתי להקדים את המעבר לסוף ינואר כדי להיות בארץ פחות משלושים יום השנה. האם זה בכלל משנה משהו, בהינתן שיהיו לי הכנסות בארץ השנה על חצי החודש?
בהחלט מאוד מומלץ לפני 30 בינואר ואף כ- 10 ימים לפני, ע"מ להותיר לך אופציה לביקורים בארץ השנה עד 10 ימים אלה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה