אני שכיר בארץ עד אמצע ינואר (כלומר מקבל משכורת על חצי חודש ינואר). בתחילת פברואר אמור לעשות רילוקיישן. חשבתי להקדים את המעבר לסוף ינואר כדי להיות בארץ פחות משלושים יום השנה. האם זה בכלל משנה משהו, בהינתן שיהיו לי הכנסות בארץ השנה על חצי החודש?
בהחלט מאוד מומלץ לפני 30 בינואר ואף כ- 10 ימים לפני, ע"מ להותיר לך אופציה לביקורים בארץ השנה עד 10 ימים אלה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואת מקבלת פנסיה ממעסיק ישראלי מנוכה דמי הביטוח הלאומי במקור. אין צורך לשלם מס/דמי ביטוח לאומי נוסף. מכיוון שהגעת לגיל מתקדם של פרישה לא ישללו ממך את זכויותיך מוזמנת לפנות לכל שאלה...
המשך תשובה