שלום רב, אני עובד הייטק בן 25. נוסע לארה"ב לרילוקיישן של 3 שנים מטעם החברה שלי. מה זה אומר מבחינת תשלומי מס הכנסה בתקופה הזאת? אני צריך להמשיך לשלם? באותו סכום? וגם ביטוח לאומי? אשמח להסבר.
אם תחשב כתושב ישראל לצרכי מס, אזי תצטרך לשלם מס בישראל, אולם תקבל זיכוי על המס שתשלם בארה"ב.
בשל מגבלת היקף הפורום וחשיבות העניין מבחינתך, מומלץ מאוד לקבל ייעוץ ממומחה בתחום לפני יציאתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לנתק את התושבות כדי להימנע ממס כפול. אך צריך להבין את המחירים סביב ניתוק התושבות 1. ימיי שהייה נמוכים בישראל במשך 4 שנים. 2. וויתור על זכויות רפואיות וקצבאות עקב ניתוק תושבות בביטוח לאומי. כיום ...
המשך תשובה