שלום לך. לפני שמונה חודשים עברתי לגרמניה לצורך לימודים, ואני כנראה אגור כאן לפחות 5 שנים, אחר כך מי יודע... רציתי לשאול לגבי קביעת התושבות וניתוק התושבות מבחינת מס הכנסה, איך קובעים את זה? האם לאחר שנה אני כבר לא איחשב כתוב ישראל באופן אוטומטי?
ניתן להיחשב כתושב חוץ לאחר שנה במדינת אמנה, בתנאים מסוימים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש פה צורך בייעוץ אינטנסיבי. ככל וחיית תקופה ארוכה העולה על 3 שנים יש מקום לטעון שהיית תושב חוץ ואותם הכנסות שהפקת הן הכנסות שהופקו מעבודה ממדינה זרה כך שהכנסה תסווג כהנסה פטורה. צריך להבין את מכלול...
המשך תשובה