אני וששת אחיי קיבלנו דירה בירושה, כעת אחד האחים מעוניין לקנות את הדירה. אם אימנו היתה מוכרת את הדירה בפטור ממס שבח אז גם היורשים(ילדיה) פטורים? אני גרה בחו״ל, גם לי יש פטור במקרה כזה ואיך מקבלים פטור?
אם אמכם לפני פטירתה היתה בעלת דירת מגורים אחת בלבד ואם היא היתה עדיין בחיים ומוכרת את דירת המגורים, היה פטור ממס בשל המכירה, אזי גם היורשים פטורים, כולל תושב חו"ל...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה