שלום לך, גרתי מספר שנים בארה"ב ובשנים אלה הפרשתי כספים למספר קרנות השקעות בבורסה האמריקאית. הכסף עדיין נמצא בקרנות האלה ואני כבר פנסיונר וחזרתי לישראל. אני רוצה לממש חלק מהרווחים שנצברו לי, האם צריך לשלם על זה מס? לאיזו מדינה?
יש לשלם מס על רווחי ההון הריאליים בקרנות ההשקעה בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה