שלום, יש לי שאלה לגבי המיסוי במסחר באינטרנט. אני רוצה למכור דרך עמודי נחיתה מוצרים . הלקוחות מזמינים ממני ומשלמים דרך פייפל ,פייפר או העברה בנקאית . מאיזה סכום של רווחים אני אמור להצהיר על ההכנסות האלו וכמה מס צריך לשלם .(המוצרים לא מוחזקים אצלי פיזית אני מזמין מחו"ל לארץ ). ואם צריך להצהיר אז איך עושים את זה? תודה מראש!
קיימת חובת הצהרה ודיווח על כל מסחר באינטרנט !
מומלץ לקבל ייעוץ מרו"ח בנדון במיוחד לגבי פתיחת תיק במע"מ ובמס הכנסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, אכן תושב ישראל חייב ובדיווח על כלל הכנסותיו בכל העולם - בישראל אנו נוהגים בשיטה פרסונלית - כלומר בוחנים את מקום התושבות שלנו. אם אתה פותח חברה בחו"ל אתה חייב לבדוק את הפרטים כדלקמן: 1. ...
המשך תשובה