שלום וברכה, אני אזרח סלובקי וישראלי תושב הארץ, רציתי לברר לגבי כפל מיסים האם ישנם במקרה שאני גר בארץ, אבל עובד בקפריסין או ברומניה (שהן חלק מהאיחוד האירופי)? אני עובד גם מהבית בישראל וגם הרבה בחו"ל. ואם אין כפל, למי אני אמור לשלם? תודה רבה
אתה אמור לדווח ולשלם מס במדינת תושבותך, קרי מדינת ישראל.
בכל מקרה אין כפל מס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, אני חייב לציין שלפי נסיבות העניין אני לא בטוח כלל שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון. לחוזרים לישראל לאחר תקופה כה ארוכה העולה על 10 שנים יש זכויות של פטור ממס ודיווח. חשוב שכולם יכירו שכל החוזרים ...
המשך תשובה