שלום וברכה, אני אמריקאי שעלה לארץ בגיל שנתיים והקשר שלי לארצות הברית קלוש, לאחרונה הסתבר לי שאני חייב להגיש דוחות מס, אבל הסתבר לי גם שאין אמנה בנוגע לביטוח לאומי מה שמחייב אותי כעצמאי לשלם לאמריקאים 15 אחוז מהמחזור העסקי שלי! לא מהרווח! מה שאומר גזר דין מוות כלכלי עבורי. השאלה אם יש איזה שהוא פתרון? תודה רבה
קיים פתרון.
מומלץ לקבל ייעוץ פרטני מרו"ח מומחה במיסוי אמריקאי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לנתק את התושבות כדי להימנע ממס כפול. אך צריך להבין את המחירים סביב ניתוק התושבות 1. ימיי שהייה נמוכים בישראל במשך 4 שנים. 2. וויתור על זכויות רפואיות וקצבאות עקב ניתוק תושבות בביטוח לאומי. כיום ...
המשך תשובה