שלום, הבנתי שיש בהגשת טופס "התנצלות" ל IRS, וטופס 1043 ל 3 שנים האחרונות. האם אכן כך? מכח איזה חוק/דרישה? מה יש לפרט בהן ומהיכן משיגים את הטפסים ולאן שולחים אותם מלאים?
האם הכוונה לגילוי מרצון בארה"ב לאזרח אמריקאי תושב ישראל ?
אם כן, מומלץ לפנות לרו"ח אמריקאי בארה"ב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואת מקבלת פנסיה ממעסיק ישראלי מנוכה דמי הביטוח הלאומי במקור. אין צורך לשלם מס/דמי ביטוח לאומי נוסף. מכיוון שהגעת לגיל מתקדם של פרישה לא ישללו ממך את זכויותיך מוזמנת לפנות לכל שאלה...
המשך תשובה