במידה וזכיתי בניו יורק בהגרלות הלוטו ושילמתי שם מס האם גם בארץ אני צריך לשלם מס? האם החוק במדינת ניו יורק מאפשר לי לשלוח שם לוטו? והאם בתור סטודנט כן יהיה מותר לי לשלוח שם לוטו. בברכה ובתודה מראש.
כן יש לשלם מס בישראל, בזיכוי המס ששולם בניו יורק.
לגבי חוקיות השתתפות בהגרלה, איני בקיא בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, אכן תושב ישראל חייב ובדיווח על כלל הכנסותיו בכל העולם - בישראל אנו נוהגים בשיטה פרסונלית - כלומר בוחנים את מקום התושבות שלנו. אם אתה פותח חברה בחו"ל אתה חייב לבדוק את הפרטים כדלקמן: 1. ...
המשך תשובה