היי, אני עומד לעשות רילוקיישן לאירופה באוגוסט. אין צפי לעבודה עד תום 2022. האם אני יכול להגיש בגין 2022 בקשה להחזר מס? למרות שאני מתגורר מחוץ לישראל? תודה
כן, אולם תוך הכללת הכנסותיך מאירופה, מכיוון שסביר להניח שתחשב לתושב ישראל בשנת 2022.
בכל מקרה מומלץ לקבל ייעוץ בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר יש לך חשיפת גבוהה מאוד. עליך לנתק תושבות ככל ואתה מעוניין שלא לשלם מס בגין עבודתך בחו"ל - עצם המשך התשלום לביטוח לאומי מראה לביטוח לאומי וכן למס הכנסה שאתה ממשיך לצרוך שירותים ציבוריים -...
המשך תשובה