שלום, זכאי לרולינג 30 ועומד לעבור להולנד בקרוב. האם אני מבין נכון שכלל האצבע לבחירה בין ניתוק או אי ניתוק הוא בסופו של דבר בחירה בין חלופות שונות עם חבויות מס שונות (אי ניתוק מזכה בקיזוז הוצאות שונות שנוצרו בחו"ל כמו השכרת נכס, כלכלה, לימודי ילדים ועוד ומנגד מחייב תשלום הפרשי מס בין הולנד לישראל). תודה מראש, אבי
נכון, אולם יש לקחת בחשבון כל מבחני התושבות לצרכי מס בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אגיד לך בבוטות ובפשטות וארשום את זה בשלבים - סליחה מראש אם תכננת לשלם פחות מיסים אז היית צרכה לנתק תושבות בביטוח לאומי ובמס הכנסה. עכשיו מה הבעיה? שאם ניתקת ועדיין מקבלים את הכסף דרך מעסיק ישראלי אז...
המשך תשובה