לדוד שלי יש אזרחות ישראלית, אבל הוא תושב חוץ שגר ארה"ב, ומשלם שם מיסים כבר עשרות שנים. הוא משכיר דירה בארץ ורצה לדעת האם זה צריך להשפיע על המיסוי שלו בארהב, כי זה נחשב הכנסה נוספת? והאם זה משהו שמצריך דיווח לרשויות המס ששם בכלל? תודה
כן בהחלט הוא חייב לדווח על כל הכנסותיו בעולם, לרבות על דמי שכירות מדירה בארץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין צורך לבצע גילוי מרצון שלא ימכרו לך מה שאתה לא צריך. ראשית יש לבחון שאתה באמת עונה להגדרת תושב חוזר לאחר מכן צריך לתכנן את הדיווח לא רק מול רשות המיסים אלא גם מול הבנקים מכתב מלווה עם אסמכתאות ש...
המשך תשובה