היה לי איחוד תיקים שפוזר בהוצאה לפועל. בגלל שאני לא יכול לפתוח חשבון בנק, הגרושה שלי עזרה לי ופתחה חשבון על השם שלה שלשם אני מכניס את המשכורת שלי. אני עושה שימוש בכרטיס אשראי מהחשבון הזה. יש לי חובות של 450,000 ש"ח, ואני רוצה להגיע למצב נקי. אני רוצה להגיש בקשה לפשיטת רגל. תהיה לי בעיה להגיש בקשה כזו בגלל שאני מנהל חשבון בנק דרך הגרושה שלי?
מאיר שלום
המצב שאתה מתאר אכן איננו רצוי.
אתה יכול להגיש בקשה לפשיטת רגל אולם רצוי כי קודם לכן תחדל מלעשות שימוש בכרטיס האשראי ותחזיר אותו לגרושתך.
במסגרת הבקשה לפשיטת רגל יש לצרף דפי חשבון ולהסביר שזהו חשבון שבו עשית שימוש לאור המצב.
לאחר קבלת צו כינוס תוכל לקבל אישור לניהול חשבון בנק ללא אשראי.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה