שלום רב, נתקבל צו כינוס לפני חודש. מועד הדיון להכרזה כפושט רגל קבוע לעוד יותר משנה וחצי. האם זה הגיוני? ממה שאני יודע בדרך כלל הדיון בהכרזה כפושט רגל נקבע תוך למועד שהוא לא ארוך יותר משנה מיום מתן צו הכינוס. האם ייתכן שזו טעות סופר והתבלבלו בשנה? האם מומלץ לפנות לבית המשפט לשם תיקון התאריך שנקבע/ הקדמת מועד הדיון. האם כדאי שהדיון להכרזה כפושט רגל יהיה כמה שיותר מוקדם או שאין לכך חשיבות? תודה רבה.
מנחם שלום.
לא מדובר בטעות.
כיום בכל התיקים, בעקבות הרפורמה, דיון ההכרזה נקבע 18 חודש לאחר צו הכינוס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והחיוב הנטען בפנייתך מקורו בחיוב פלילי , הרי הוא נותר לאחר ההפטר / סיום הליך פש"ר / חדל"פ (בדרך כלל הרשויות מקפיאות את הליכי הגביה במהלך פשיטת רגל / חדלות פירעון) ושבות לפעול לגבייתו לא...
המשך תשובה