היי. אם אני מקבל בינתים הבטחת הכנסה ויש לי חובות של 270 בערך בעיקר ריביות שהצטברו אני יכול ללכת לפשיטת רגל? אני חייב לציין שאני מחפש עבודה אבל זה לו לוקח יומים אני כבר 4 חודשים מחפש
רני שלום
אפשר להגיש בקשה לפשיטת רגל בזמן חליפוש עבודה.
ראה את התשובה שנתתי בשאלה הקודמת.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה