שלום רב, הגשתי בקשה לפשיטת רגל וקיבלתי צו כינוס נכסים שמבטל כל ההליכים שהוצאו נגדי בהוצל"פ. היה לי עיקול על פיצויי פיטורין השאלה שלי שברגע שקיבלתי צו הכינוס האם העיקולים שהיו קיימים על פיצויים מבוטלים? ואם בעקבות כך אוכל למשוך את הכספים של פיצויי הפיטורין? תודה רבה.
אלי שלום
בתיקי ההוצאה לפועל ההליכים מעוכבים ולא מבוטלים כך שמרבית הסיכויים שלא תוכל לפדות את כספי הפיצויים שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לא ברור מה הנימוק לסירוב הקרן לשחרר לך כספים. ככל וטענת הקרן כי הכספים מעוקלים לטובת קופת הנשיה, עליך להעביר אישור נאמן / ממונה ו/או החלטת בית משפט לפיה העיקול הוסר ותהא זכאי לקבל את הכס...
המשך תשובה