אבי נפטר וכל האחים הסתלקו מהירושה האם הנושים יכולים לתבוע מאימי את החלק שלי?. ונניח שהחלק שלי 250 אלף ש"ח ואימי עזרה ועוזרת לי בשכ"ד יכולה לטעון הבאתי לבן שלי מעבר לחלקו.
יוסף שלום.
אני מבין שאתה הוא החייב.
משרד המשפטים לא מאפשר לפושט רגל להסתלק מירושה. אם הסתלקת לפני הליך פשיטת הרגל אז יש סיכוי שהנושים יתבעו את חלקך.
לגבי השאלה השניה (ובכלל) אנא פנה לייעוץ פרטני אצל עו"ד שישמע את כל העובדות וימליץ לך מה לעשות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה מורכבת בעיקרון, הנאמן יבקש לממש כספים נזילים (כדוג חלק הפיצויים בפנסיה במקרה והפסקת לעבוד בעבודה נוכחית או בגין פיצויים נזילים מעבודה שעבדת בעבר) במקרה של קרנות פנסיה ישנות יש ל...
המשך תשובה