שלום, אני מעוניין לדעת כיצד נהוג לחשב שכר טרחת עורך דין בגין ניהול תיק פשיטת רגל. יש לי חוב של כמיליון שח. האם יש חוק לגבי השכר שמותר לגבות ממני? כמה נהוג?
ארז שלום
אני מבין שכוונתך לשכר טרחת הנאמן.
השכר קבוע בחוק ששמו "תקנות החברות - כללים בדבר מינוי כונסי נכסים ומפרקים ושכרם".
השכר הינו מדורג, נגבה מקופת פשיטת הרגל, ונקבע לפי הסכומים שהנאמן הכניס לקופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך בעיקרון, כספים שמתקבלים אצל חייב.ת ואשר היותם / מקורם בתקופת הליך החדל"פ / פשיטת רגל, אמורים להיות מועברים לקופת הנשיה. יש לבדוק כל מקרה לגופו. לעניין תשלום 100% ד...
המשך תשובה