1.האם בתהליך פש"ר ניתן לעקל קצבת נכות עבודה אם כן יש תקדים 2.האם שופט פשר היודע כי קימת קצבה בו נגיד גבוהה בעקיפין קובע החזר גבוהה 3.זה מקרה של פש"ר נושה כאשר פש"ר חייב נדחה אני נכה 83% מתהלך עם כסא גלגלים צורך מורפיום קאנביס ועוד תרופות פסיכיאטריות אם אסרב לשלם ישליך אותי לכלא על ביזיון נ.ב אהיה מוכן לשלם על דעתו של המומחה
אמיר שלום
לא ניתן לעקל קיצבה של המוסד לביטוח לאומי. עם זאת בהחלט מתחשבים בגובה הקיצבה כאשר באים לקבוע תשלום חודשי. יש להתחשב גם בהוצאות סבירות, ובמיוחד הוצאות רפואיות.
אם התשלום איננו לפי יכולתך, אין לחכות שתוגש נגדך בקשת בזיון אלא יש להגיש בקשה להפחתת התשלום. מומלץ להיעזר בעו"ד.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והרישום מקורו בהליך חדל"פ, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרי...
המשך תשובה